Otobüsteki yaşlı amca


Otobüsteki yaşlı amca

Otobüsteki yaşlı amca

İyi akşamlar ben bir bayan olarak gerçek adımı vermek istemiyorum bu hikayemi takma adım ile yayınlarsanız Ayşe olarak sevinirim.

Ben Lise son sınıf öğrencisiyim 2009-2010 yılı için okullar açılalı 1 hafta oluyordu otobüs çok dolu idi arkadaşım yerini yaşlı diyebil ecem 52 yaşlarında sanırsam bir amcaya yerini verdi amca kilolu biri idi.

Bana ait olan yeride kullanıyordu ben rahatsız oluyordum ayakları ayağıma değiyordu sevk alır gibi hep hareket ediyordu ve ben camdan dışarı izliyordum birden camdan benim bacaklarıma batkını gördüm ilk defa böyle bir şey oluyordu.

Etkilendim daha sonra bende ayaklarımı neden bilmiyorum hareket ettirdim. Oda bunu anladı herhalde biz Taksim’e geldik iniyorduk amcada iniyordu benle ben birden ani bir durdum amcanın penisi arkama deydi çok sert bir şeydi çok utandım ama çok etkilendim ilk defa böyle bir şey geliyordu benim başıma daha sonra indik yürüyoruz arkamdan geliyordu oda bizle arkadaş ne o dedi yok bir şey dedim hızlıca yanımızdan geçti ve benim elime bir kağıt soku verdi kartvizit idi. Ben bunun altında kalamazdım beni sapık sandıydı okul çıkışı bir mesaj attım telefonuna emlakçıymış beni rahat bırak polise ihbar ederim yaşından utan diye ondan sonra okuldan çıktık baktım bekliyordu hızlıca erkek arkadaşlarımın yanına gittim sınıfdan ve onlarla gittim eve.

Ertesi gün abim ile okula gittim abime bi yalan söyledim öğrenci belgesi lazım diye velim sensin diye ve beni yene onla görünce okul çıkışına gelmedi ve bir daha hiç rasgelmedim şimdiye kadar gelmez umuyorum okudunuz için tşk ediyorum çok Takma adlı Ayşe sizleri seviyorum..

Otobüsteki yaşlı amca ile Benzer Yazılar:

22 Eylül 2009 Saat : 12:06

“Otobüsteki yaşlı amca” için 3 Yorum

  1. ENES 0505 823 56 23 dedi ki:

    SLM TATLI VE HOŞ BAYANLAR BEN ENES 0505 823 56 23

    TELDE DELİCESİNE KONUŞA KONUŞA SEVİŞMEK SEKSE DOYMAK ERKEK SESİYLE BOŞALMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI VE GÜZEL CESUR BAYANLAR HOŞ KIZLAR SİZİ BU NUMARADA BEKLİYORUM…ARAYIN YETER…SADECE BAYANLAR LÜTFENNN…

    ENES 0505 823 56 23 SAĞLICAKLA KALINNN…

  2. Dr. Oktay dedi ki:

    Ankara Keçiörenden OKTAY ben. 35 Yaşında 178 Boy kalıplıyım. Olgun Sekste asla Sınır tanımam. Doyumsuz Gerçek Sanal veya Real Biriyim. Am İtinayla Yalarım Tecrübeliyim 05453256161 Arabam Var Ev Var Arabama Gelebilecek Gezmeyi Eglenmeyi Seven Sohbeti Muhabbeti Güzel Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Dul Evli Kapalı Kız ne olursaolsun, Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Ankaralı Tabuları Yıkmış Görüşme Buluşma Sorunu Olmayan Sırdaş Yanlız Bayanlar Güven Gizlilik Prensbimdir Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum. imo,Wiber, WhatsApp Var Ekleyin Kendinizi Tanıtıcı Mesaj Atın Arayın Tanışalım Bekliyorum. 0 545 325 61 61 ARA HEMEN: Seni Telefonda inlete inlete Boşaltayım AŞKIM:: HEMEN ARA KALKTI YARRAGIM..

  3. zerrin dedi ki:

    Slm gencler bn daha 17yasındayım ama tecrubeli biriyim ateşliyim geceleri sexe doyun
    Sadece msjı cevapla geri donerım

Otobüsteki yaşlı amca Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

izmit eskort , denizli escort , marmaris escort
Uşak escort , denizli escort , diyarbakır escort
Marmaris escort